Vuxna > 19 år
Våra vuxengrupper vänder sej till både dej som är nybörjare och dej som tränat/spelat tidigare.

Höstterminen omfattar 17-20 träningstillfällen normalt mellan vecka 34 och vecka 4 nästa år medan vårterminen omfattar 17-20 träningstillfällen normalt mellan v 5 och vecka 25.

Vuxen nybörjargrupp respektive fortsättningsgrupp (> 19 år)

1 h/vecka (2 210 - 2 600 kr / termin)
2 h/vecka (4 080 - 5 040 kr / termin)

Avgifterna ovan anges i intervall då antalet träningstillfällen skiljer sig beroende på vilken veckodag det blir träning.

Medlemsavgift tillkommer (350 kr/år för senior respektive 450 kr/år för familj).

Är du ny, vv anmäl dej till säsongen 2023/2024 via länken nedan senast den 13/8. Anmälningar efter detta datum hanteras löpande och vi försöker bereda plats i våra grupper.

Gick du i vuxengrupp under vårterminen 2023 och vill fortsätta samma dag/samma klockslag? Då behöver du inte anmäla dej på nytt utan du kommer per automatik med i höstens träning som för våra måndagsgrupper börjar den 21/8, tisdagsgrupper den 22/8 osv. Vill du däremot ändra din träning (tex träna 2 h/vecka i st f 1 h/vecka) får du anmäla detta via länken nedan. Gick du i vuxenträning under vårterminen 2023 och inte vill fortsätta är vi tacksamma om du meddelar klubben detta genom ett mejl till kansli@hassleholmstk.se snarast och senast den 13/8-2023.

Du som deltar under höstterminen fortsätter per automatik även under vårterminen om du inte meddelar ditt avhopp senast den 31/12. Vid avhopp under termin gäller 1 månads uppsägningstid från det datum klubben erhållit uppsägning. Avhopp inför vårterminen resp uppsägning under termin sker per e-post till kansli@hassleholmstk.se.

Med reservation för felskrivning och att uppgifterna ovan ändras.

För mer info kan ni kontakta oss på  kansli@hassleholmstk.se

Kommande aktiviteter
Inga aktiviteter inbokade